Saturday 11 November 2017

1 Uur Forex Stelsel


'N maklik om te leer forex swing stelsel spesifiek ontwerp vir die uurlikse kaarte. Voel vry om te eksperimenteer met die aanwyser instellings. Aanwysers: Moving gemiddeldes (52 SMA, 22 EMO, 9 EMO). DeMunyuk Voorkeur tyd raam (s): 1 uur Trading sessies: Enige gewenste valuta pare: Majors, Geld Kruise GBP / USD 1 uur grafiek as getoon in die GBP / USD grafiek hierbo, het ons twee geldige koop handel seine op onderskeidelik 1,6366 en 1,6525 wisselkoers. Die geel 9 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde terug bo die rooi 22 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde en wit 52 tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van onder groen DeMunyuk aanwyser dot (hieronder die grootste handelsvennote grafiek). Kriteria 1: Geel 9 EMO terug bo die rooi 22 EMO en 52 SMA van onder kriteria 2. DeMunyuk aanwyser moet groen (lomp) wees koop die geldeenheid paar en plek keerverlies 5 pitte onder die vorige swaai laag. Doel Metode 1: Maak jou posisie op 1: 2 risiko-tot-beloning verhouding. Gebruik 'n volgkeerverlies. Doel Metode 2: Maak jou lang posisie wanneer die geel EMO kruisies die rooi EMO van bo (kort termyn lomp). Kriteria 1: Geel 9 EMO terug onder die rooi 22 EMO en 52 SMA van bo kriteria 2. DeMunyuk aanwyser moet rooi (lomp) wees Verkoop die paar en plek keerverlies 5 pitte bo die vorige swing hoë vlak. Doel Metode 1: Maak jou posisie op 1: 2 risiko-tot-beloning verhouding. Gebruik 'n volgkeerverlies. Doel Metode 2: Maak jou lang posisie wanneer die geel EMO kruisies die rooi EMO van onder (kort termyn bullish). 1 Uur Forex Swing Trading System. 7.9 uit 10 gebaseer op 9 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Forex Trading stelsel Beste 1 uur Trading stelsel Kursus Forex Trading stelsel Beste 1 uur Trading stelsel Kursus (direkte aflaai) Dit het gewerk soos 'n bom. Nie net het ek voel ek regtig gekraak een van die grootste mark gedrag van die groot spelers, maar dit het ook 'n baie meer sin vir my, en om eerlik te wees, ek was skaam nie voor om opgemerk. God weet hoeveel geld ek verloor as 'n handelaar val vir diegene vals outs dag na dag - maar nie meer nie Q. Moet ek gebruik Bewegende Gemiddeldes met 1 uur Forex A. Nee, Die groot ding oor 1 uur Forex is dat ons moenie gebruik agter Moving Gemiddeldes en ons hoef te gebruik histogramme of nutteloos aanwysers wat weer verf. Vraag: Ek is 'n beginner om die Forex mark. Sal ek in staat wees om te gaan met 1 uur Forex A. Ja, sy so maklik om te gebruik dat selfs 'n jong tiener kan leer hoe om dit te gebruik. Vraag: Wat is die leerkurwe om letterlik te bemeester 1 uur Forex A., minder as twee uur Q is 1 uur Forex n robot A. Nee, die meeste robots hoef werk en 1 uur Forex is beproef, getoets en betroubaar. DIT WERK Q Sal dit werk op verskillende munt pare A. Ja, sal dit werk op verskillende geldeenheid pare, maar die beste paar te handel op die EURUSD. Vraag: Is dit kom met 'n geld terug waarborg A. Yes 100 geld terug waarborg Q. As ek 'n vraag kry ek 'n antwoord op my e-pos A. Ja. Ek gee baie vinnig en omvattende e-pos ondersteuning, gewoonlik binne die volgende paar uur die meeste van die tyd. Dit is wat ek gedoen het vanweë al my 4xPipSnager kliënte. Vraag: Is dit maklik om te installeer A. Ja, dit is 'n baie eenvoudige proses. Ons verseker u van daardie. V. Kan dit oral in die wêreld A. Ja gebruik word nie, maar as jy leef op 'n verlate tropiese eiland met geen netto of elektrisiteit dan kan jy 'n probleem Anders as dit 100 JA Q het kan ek gebruik dit op 'n 5-syfer makelaar A. Ja en dit sal werk op 'n ECN sowel. 1 uur forex black. tpl 1 uur fx white. tplSimple 1 uur System geword September 2007 Status: Lid 76 Posts Ive is nou handel hierdie stelsel vir 'n paar maande en die opbrengs het konsekwent. Ek voel net ek moet dit deel met almal om te sien of iemand kan help skryf 'n waarskuwing vir dit. Die meeste van die aanwysers is nie my oorspronklike idee. Sommige ek weet die skeppers, terwyl ander, weet ek nie. Maar 'n beroep ek vir enigeen wat enige van hulle ontwikkel nie om aanstoot te neem. Aanwysers: 1. 3-ZZ 2. Nie-Lag MA met die volgende stellings: Filter 20, Kleur 1, ColourBarBack 0 3. EMO 8, 13, 21 4. Stochastics 15,3,3 1. Wag vir 3 om te wys op die 3-ZZ 2. Wag vir Nie-Lag MA verander van rooi na geel 3. Maak seker dat Stochastics verandering kruis van onder 20 en beweeg opwaarts. 4. EMO is net om die algemene tendens bevestig. Wanneer die volgorde van hul reëling is 8,13,21 van onder, dit toon 'n down tendens en omgekeerd Exit Exit die handel toe 'n ander 3 dui op die 3-ZZ aan die ander kant van die beweeg. VERKOOP Entry 1. Wag vir 3 om te wys op die 3-ZZ 2. Wag vir Nie-Lag MA verander van blou na geel 3. Maak seker dat Stochastics verandering kruis van onder 80 en beweeg afwaarts. 4. EMO is net om die algemene tendens bevestig. Wanneer die volgorde van hul reëling is 8,13,21 van bo, dit toon 'n uptrend en omgekeerd Exit Exit die handel toe 'n ander 3 dui op die 3-ZZ aan die ander kant van die beweeg. Laai die verbonde aanwysers en sjabloon: Kommentaar en voorstelle is welkom. Kan jy screenshots van die behoorlike setups plaas Die seine Im genereer hoef lyk jou sukses te pas. Jy kan sien die 3. Ek aangegaan 173,33 en het 150pips omdat die handel omgekeer. Ek stel dan 'n hangende einde 175,10 en het 'n bykomende 50pips. Ek het op die oomblik 'n hangende einde 176,30 wat ek hoop sal my voor die hoof ommekeer afwaarts na die volgende 3. Wanneer jy installeer 3-ZZ, sal jy sien dat daar intermediêre vlakke 1 en 2. Ek verwyder die omdat hulle soms verwarring veroorsaak. Ek handel eenvoudig vlak 3 3. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek het hierdie stelsel op my kaart en uit die voorkoms van dit toegepas word, ek dink dit lyk belowend 'n groot mate, maar op my MT4 grafiek die Nie-LAG MA geel al deur, het ek iets verkeerd gedoen. En ook kan ek 'n paar ander getalle van mekaar af te sien van die belangrikste 3, wat is dié vir of moet ek dit eenvoudig te ignoreer, pls antwoord sodat ek gewoond die aanwyser misbruik en weereens het ek regtig waardeer jou deel dit met ons nuwe handelaars. Ek sal beslis dit te toets en kom terug na jou. Jammer ek het vergeet. Jy moet die volgende veranderinge aan te bring in die inputof die Nie-Lag MA: Filter 20 Kleur 1 ColourBarBack 0 Dit moet die probleem op te los. Die ander getalle 1 en 2 wys net retracements binne die tendens tussen die 3s. As die eerste 3 seine d. w.z verskyn aan die einde van 'n afwaartse beweging te koop, jy weet, prys ia op die punt om opwaarts te beweeg en jy 'n koop orde ingaan. Prys sal beweeg dan 'n bietjie ingegaan. Die begin en einde van die minderjarige retracement sal óf 1 of 2. Vir my Ek dink hulle 'n afleiding en verwyder hulle. Jy kan dit doen deur die oprigting van die veranderlike in die insette kolom (5 en 13) om 0. As jy egter gemaklik met hulle is, kan jy dit verlaat. Hoop dit help Ive is hierdie stelsel handel vir 'n paar maande nou en die opbrengs het konsekwent. Ek voel net ek moet dit deel met almal om te sien of iemand kan help skryf 'n waarskuwing vir dit. Die meeste van die aanwysers is nie my oorspronklike idee. Sommige ek weet die skeppers, terwyl ander, weet ek nie. Maar 'n beroep ek vir enigeen wat enige van hulle ontwikkel nie om aanstoot te neem. Aanwysers: 1. 3-ZZ 2. Nie-Lag MA met die volgende stellings: Filter 20, Kleur 1, ColourBarBack 0 3. EMO 8, 13, 21 4. Stochastics 15,3,3 1. Wag vir 3 om te wys op die 3-ZZ 2. Wag vir Nie-Lag MA verander van rooi na geel 3. Maak seker dat Stochastics verandering kruis van onder 20 en beweeg opwaarts. 4. EMO is net om die algemene tendens bevestig. Wanneer die volgorde van hul reëling is 8,13,21 van onder, dit toon 'n down tendens en omgekeerd Exit Exit die handel toe 'n ander 3 dui op die 3-ZZ aan die ander kant van die beweeg. VERKOOP Entry 1. Wag vir 3 om te wys op die 3-ZZ 2. Wag vir Nie-Lag MA verander van blou na geel 3. Maak seker dat Stochastics verandering kruis van onder 80 en beweeg afwaarts. 4. EMO is net om die algemene tendens bevestig. Wanneer die volgorde van hul reëling is 8,13,21 van bo, dit toon 'n uptrend en omgekeerd Exit Exit die handel toe 'n ander 3 dui op die 3-ZZ aan die ander kant van die beweeg. Laai die verbonde aanwysers en sjabloon: Kommentaar en voorstelle is welkom. Ek is die toets van iets baie soortgelyk aan hierdie en ek dink dit kan help Fast Rack die toets. Een quetion: Is jy regtig vind dit winsgewend en doen die oorverf probleem van die 3ZZ nie die geval te veel op 'n stadium raak betyds Terwyl jy probeer my eie benadering uit, ek het een keer 'n streep verloor tot 14 ambagte as gevolg van die oorverf 3ZZ. Ek sou jou antwoord waardeer. PS: Ek is nie probeer om die stelsels, net 'n paar dinge wat pla me.1 Uur Forex 82201 Uur Forex8221 is 'n handleiding handel stelsel wat vrygestel is deur Jason Sweezey op 22 November 2011. Jason is 'n voltydse handelaar wat in Kanada woon veroordeel. In die verlede reeds het hy ander forex stelsels, wat redelik goeie resensies van kliënte het vrygestel. In Jason8217s eie woorde 82201 Uur Forex8221 is sy beste stelsel tot dusver. Hier is 'n paar belangrike funksies van 82201 Uur Forex8221: 1. Die strategie suiwer (hoegenaamd geen nalopend aanwysers) is gebaseer op die prys aksie. 2. Dit is maklik om te leer en maklik om handel te dryf. Reëls is duidelik en goed verduidelik met 'n PDF handleiding en 8 kort video's. 3. Dit werk goed, dis sekerlik die belangrikste punt. Hier by PimpMyEA gepubliseer ons 'n paar poste oor 82201 Uur Forex8221, sodat jy kan 'n beter hoe om hierdie stelsel te gebruik verstaan: Soos vir enige handel strategie (of dit nou handleiding of outomatiese), kan nie sê ek hierdie stelsel is goed vir almal. Vir seker is dit eenvoudig en vinnig (jy hoef nie baie tyd te spandeer in die voorkant van die rekenaar), sodat jy kan dit goed vir jou te vind. Jy kan dit 'n probeer gee deur hier te klik 0,82201 Uur Forex8221 Trading System elke nou en dan iemand ontwikkel iets wat ons aandag werd is. Dit gebeur baie selde deesdae maar dit gebeur nog steeds. As hierdie saak ook ontwikkel deur iemand wat ek persoonlik ken dan it8217s iets gee nog meer vertroue om die hele pakket. Die 82.201 Uur Forex8221 is 'n handstelsel handel toegepas word op die 1 uur tydraamwerk (that8217s waar die naam vandaan kom). 'N Eenvoudige en doeltreffende een. Al wat jy hoef te doen is die aflaai van die PDF handleiding en spandeer minder as twee uur kyk na al die 8 video's om te leer in diepte hoe die handel stelsel werk en wat jy kan verwag. My vriend Jason 'n paar aanwyser s ontwikkel ook om aansoek te doen om jou kaarte wat die ding nog makliker sal maak. Die gemiddelde aantal pitte per handel met 1 uur Forex is tussen 15 8211 30 pitte. soms hoër. Maar, let8217s gebruik die pessimistiese scenario van 15 8211 30 pitte met meer as 90 resultate, met inagneming van die feit dat jy nodig het nie meer as 45 minute te spandeer om te besluit of 'n potensiële handel opgestel kan voorkom, ek het geen twyfel dit sal wees jou mees winsgewende stresvry 45 minute Onthou, om winsgewend jy konsekwentheid en vertroue in jou handel stelsel moet wees. Selfs 15-30 pitte per dag kan meer as genoeg wees as you8217ll het 'n hoë persentasie van hulle doen. That8217s een van die hoofredes Ek hou veral die 82.201 Uur Forex8221 handel stelsel. As jy wil meer te lees en hou op die hoogte van die komende vrystelling van die stelsel eenvoudig kliek hier. That8217s al vir nou. Buona Dominique, Andrea

No comments:

Post a Comment