Friday 24 November 2017

Forex Tp


Forex Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAquotInvalid S / L of T / Pquot op MT4 geword November 2005 Status: Lid 174 Posts haat om warboel die forum met so 'n eenvoudige vraag, maar sy is 'n rukkie sedert ek gebruik MT4 en ek hou aan om hierdie boodskap elke keer dat ek wil 'n hangende bestelling te plaas: quotInvalid S / L of T / Pquot ek weet ek het my stop en t / p op die regte kant van die prys. My situasie is soos volg. Ek het gesien hoe die EURUSD op 1,2565 vanoggend. As dit 1,2515 bereik, ek wou 'n kort geplaas word (1 baie). My stop is gestig om 1,2600, en wins op 1,2450. Daardie boodskap gehou knal. Is daar 'n probleem in die stelsel Miskien mis ek iets Dankie by voorbaat vir die hulp. Ek het beide Eerste plasing van die bestelling, dan verander en probeer om SL en TP voeg en dit sal my nie toelaat. Ek het probeer om 100 pitte ens SL, dit sal my nie toelaat. Ek mis 'n sein, 'n verlies, maar dit is erger om 'n sein as om te verloor mis. Dis verstommend jy antwoord jaar nadat die laaste van jou poste hier hehe Nie seker wat die probleem is dan. Dit lyk asof ek altyd 'n probleem het toe ek 'n bevel wat ek probeer om die TP of SL in die orde venster stel plaas. Net gewoond laat my en sê sy ongeldig. So nou het ek plaas die orde dan na verander dit. Ek is met Alpari maar dit is nie 'n probleem uniek aan hulle. Dit was dieselfde met FXDD en FXCM so miskien 'n MT4 probleem. Ek het PC en bedryfstelsel wat óf verander sedert sodat sy nie. Miskien die moeite werd om die back-up van jou templates, profiele en aanwysers in MT4 en doen 'n nuwe te installeer. Of installeer 'n nuwe kopie na 'n ander naam gids en probeer dit. Versuim wat probeer om kontak met Alpari. Hulle is oor die algemeen baie nuttig maar kan moeilik wees om in die hande te kry op times. Don039t bekommerd wees oor jou portefeulje Hierdie verkiesing as ons nader aan stemdag te kry, die mees algemene vraag wat mense vra my is, Wat is die verkiesing gaan doen om my beleggings Dit word gewoonlik gevolg deur, As gevolg gaan word tot president verkies, hoef jy dink ek moet uitklim nou terwyl ek 'n kans Dit maak nie regtig saak of die leeg is gevul met Clinton of Trump. Baie mense dink een of die ander sal die doodsklok van die ekonomie te merk, of dat hulle sal bring voorspoed. Ive gesien dieselfde bekommernisse in ander presidensiële verkiesings dwarsdeur my 35 jaar as 'n raadgewer. Mense is altyd bekommerd dat indien die kandidaat hulle hou nie president word dit verwoestende vir die markte en hul portefeulje sal wees. (Vir meer inligting: Jou risikotoleransie en markonbestendigheid.) Indien jou voor te berei Is daar 'n paar voorsorgmaatreëls wat jy moet neem om jou aftree portefeulje te beskerm teen 'n stemdag ramp Laat ek wat ek doen in my persoonlike portefeulje voor te berei vir die ergste: niks. Ek glo nie dat of Clinton of Trump oorwinnings sal 'n langtermyn-verskil maak aan 'n gediversifiseerde beleggingsportefeulje of die VSA aandelemark te maak. Daar is geen afgelope bewyse om anders voor te stel. Ek sou verwag dat die meeste beleggingsadviseurs om met my saamstem. Maar volgens 'n artikel deur Michelle Zhou in Finansiële Beplanning. Verkiesing jitters Het Adviseurs Soek Likiditeit vir Aftree Planne, was ek verbaas om te vind dat dit nie die geval nie. Die tydskrif gevra 320 adviseurs, Hoe sal die uitslag van die Amerikaanse invloed verkiesing aftreebeplanning, en watter stappe jy nou neem Ek wil beklemtoon dat die vraag het gefokus op die impak op aftrede portefeuljes, wat inherent is langtermyn van aard. Dit was nie 'n vraag oor hoe om die mark te speel onmiddellik voor of na die verkiesing. (Vir verwante leesstof, sien: bevraagtekening van die logika van nie-betaling Federale Belasting.) Wat Adviseurs Dink Blykbaar het die meeste adviseurs glo hierdie verkiesing sal 'n blywende impak op hul kliënte portefeuljes het. Die artikel verwys na 'n adviseur wat gesê het, ons kliënte Voorbereiding verstandelik en neem-inkomste te stabiliseer voorsorgmaatreëls vir ons kliënte in aftrede is 'n prioriteit nou. Nog gesê hulle is besig om groter kontant posisies as die aandelemarkte te toets all-time hoogtepunte en ons het so 'n onsekerheid oor ons toekomstige leier. Nog ander het gesê hulle verkoop aandele, om meer in likiede bates. en staking nuwe beleggings geheel en al. Dit is fassinerend vir my. Eintlik, is die gemiddelde adviseur optree uit wat die gemiddelde kliënt dink: Wanneer dinge lyk rotsagtige, kan borgtog uit. Op grond van wat ons weet van hoe die brein werk, is daar 'n hoë waarskynlikheid hierdie isnt goeie nuus vir hul kliënte. As 'n belegger wat nie 'n finansiële adviseur het nie my onlangs gesê, is die grootste waarde van die aanbod van 'n finansiële adviseur te hou jy in die markte gedurende afswaaie. Ek is verder verbaas om te lees dat wanneer raadgewers gevra hoeveel die verkiesing hul finansiële beplanning praktyke oor die volgende 12 maande sal beïnvloed, ongeveer ses uit 10 voel dit sal 'n matige tot hoë impak op hul besigheid. Ernstig Net een uit 10 adviseurs sê hierdie verkiesing sal geen uitwerking op hul ondernemings het. Van wat ek gelees het, didnt die vraag aandui of die impak positief of negatief sal wees, so miskien adviseurs verwag positiewe veranderinge. Maar dit lyk asof die meeste adviseurs verwag rowwe see vir beide hul besighede en hul kliënte langtermyn portefeuljes ongeag wie die verkiesing wen. Gegewe die ongekende aard van hierdie spesifieke presidensiële verkiesing, dit is nie verbasend dat beleggers sentimente is meer intens as die normale. Dit beteken nie hul vrese is nie meer geldig as in ander verkiesings. Soos gewoonlik, die beste manier om die verkiesing-proof jou portefeulje is om dit uit te los. (Vir verwante leesstof, sien: Die Finansiële Markte: Wanneer vrees en hebsug oorneem.) Ongeldige S / L of T / P Dankie vir jou antwoorde op my vraag. Ek is lief vir julle almal. Nou my volgende vraag is: Wat is die verskil tussen quotbuy stopquot of quotsell stopquot en quotsell limiet quot of quotbuy limitquot. Is hulle toegepas in verskillende mark bestellings soos in quotpending orderquot en quotinstant executionquot. Jy kan vind die volgende post nuttig. Aan die einde van die post, Theres 'n diagram (oorgeneem uit die MT4 hulp) dis baie soortgelyk aan dié opgelaai deur Belaslav. Afgesien van orde tipes, Theres ook 'n baie ander materiaal in die post oor hoe om te bereken pitte, baie, risiko, marge, hefboom, ens Of jy kan die materiaal in babypips skool afgesien van hul geld bestuur info verkies, die res van die materiaal daar is baie goed. Ek het daar 'n lang posisie van NZD / USD op die prys van 0,8205 vandag by 07:39. Ek stel die stop verlies aan 0,8200 en die neem wins op 0,8220, maar die stelsel sê ONGELDIGE S / L of T / P. Kan iemand asseblief vir my sê wat ek doen nie reg nie. Ek is 'n newbie is steeds om verward oor hoe om korrek ingestel die S / L en T / P. As die verspreiding van die paar is 3 pitte as jy sl moet plaas, 3pips weg van die mark prys. In hierdie geval, óf jou gekies paar hoër verspreiding in jou gekose makelaar of markprys daal 2pips wanneer jy maak hierdie orde. Please dont gebruik 5pips SL. dit kan maklik veroorsaak. ten minste 10 pitte moet gebruik as jy 'n scalper. Kommersiële lid geword September 2012 57 Pos Let daarop dat sommige makelaars het quotstop vlak restrictionquot dit is 'n minimum afstand van die huidige prys van die SL of TP, het hulle nie toelaat dat die opstel van SL / TP vlakke wat te naby aan die huidige naby prys is (bod of vra na gelang van die orde tipe). Gewoonlik quotStop levelquot is gelyk aan 30-50pips geword Oktober 2012 Status: Junior Lid 1 Post Ek neem gewoonlik 20 pitte vir TP, vir SL los dit. lol Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteHome gtgt Stop Loss (S / L) en Neem Wins (T / P) op MT4 Stop Loss (S / L) en Neem Wins (T / P) op MT4 Alhoewel nuwe forex handelaars oor die algemeen don39t n gewoonte het met behulp van stop verlies bestellings gereeld wanneer hulle handel, is dit noodsaaklik om dit te doen ten einde potensiële verliese geldeenhede te beperk. Ons beveel aan dat handelaars stel Stop Loss bestellings op al die oop posisie. In die voorbeeld hieronder, wys ons die quotStop Lossquot en quotTake Profitquot in aksie nadat die aanvanklike bevel om die mark te betree uitgevoer op die Meta Trader 4 (MT4) terminale. Stap 1: Koop EURUSD (Going quotlong39). Soos in die vorige voorbeeld. Ons gebruik die venster Market Watch (die tabel wat al munt pare en ander instrumente beskikbaar vir handel die) ten einde dubbel kliek op die instrument wat ons wil om handel te dryf. Let39s aanvaar dat jy 1 baie (standaard baie) van EURUSD koop (dit is, jy wed dat die euro sal optrek met betrekking tot die dollar). Wanneer jy dubbel kliek op die EURUSD simbool, die inskrywing venster orde hieronder verskyn. Jy sleutel dan in 1.00 onder quotVolumequot en druk die blou quotBuyquot knoppie. Meta Trader Order Entry Venster 8211 Koop EURUSD Stap 2: EURUSD Handel Bevestiging. 'N split sekonde later, die bevestiging boodskap handel blyk onder op die venster om toegang. In hierdie voorbeeld, die bevestiging nommer is 2762188 en die quotbuy 1.00 EURUSD op 1,3128 successfulquot boodskap dui daarop dat 1,00 baie EURUSD gekoop by 1,3128. As jy kliek op die knoppie quotOKquot, jy terugkeer na die hoof venster van die platform. Order Entry Venster 8211 Bevestiging van Long EURUSD Handel Stap 3: Stel 'n quotStop Lossquot en quotTake Profitquot vir 'n oop posisie op MT4. Wanneer 'n posisie is geopen, 'n quotStop Lossquot wat gekoppel is aan daardie posisie so gou as moontlik moet stel. Om die lang (koop) posisie wat vroeër oopgemaak sien, kliek op die blad quotTradequot in die quotTerminalquot afdeling van die belangrikste handel afdeling oor die MT4 platform (Screenshot 1 hieronder). Die eerste quotPricequot kolom toon die inskrywing prys (1,3128) en die tweede quotPricequot kolom toon die huidige markprys vir die ooreenstemmende geldeenheid paar (1,3123). As die posisie op die tweede prys sal gesluit word, sal jy 'n verlies van 50 dollar (1,3128 8211 1,3123 0,0050 50 pitte) te verwesenlik. Die quotS / Lquot (Stop Verlies) en quotT / Pquot (Neem Wins) kolomme wys quot0.0000quot omdat daar geen stop verlies of Neem Wins vlakke gestel vir hierdie posisie. Om hierdie vlakke stel, net dubbel kliek op die oop posisie. Om ons handel byvoorbeeld voortgaan, let39s aanvaar dat jy jou verlies tot 20 pitte (0,0020) te beperk en 'n wins gemaak as die prys styg 20 pitte. Gevolglik, aangesien die koop inskrywing prys is 1,3128, die stop verlies moet vasgestel op 1,3108 (20 pitte onder inskrywing) en die neem wins vlak 1,3148 (20 pitte bo inskrywing). Wanneer die venster om toegang verskyn (Screenshot 2 hieronder), kies eenvoudig quotModify Orderquot in die quotTypequot drop down box en betree die prys 1,3108 in die artikel quotStop Lossquot en 1,3148 in quotTake Profit. quot Daarna, druk die lang blou knoppie wat sê quotModify 2762188 koop 1,00 EURUSD SL: 1,3108 TP: 1.3148quot (sien kiekie 3). Dit bring onmiddellik die bevestiging boodskap dat die stop verlies en neem winsvlakke aanvaar (Screenshot 4). As jy op quotOK, quot jy terugkeer na die hoof deel van die platform. Let daarop dat die onder die blad quotTradequot op die onderkant van die platform, die oop EURUSD posisie toon nou 'n S / L vlak van 1,3108 en 'n T / P vlak van 1,3148 (Screenshot 5). Hierdie vlakke is visueel vertoon op die EURUSD grafiek op MT4 as gesaai lyne. Die groen lyn toon die inskrywing prys (1,3128), toon die boonste rooie die neem wins vlak (1,3148) en onder die rooi een toon die stop verlies (1,3108). Aangesien hierdie stop verlies en neem wins bestellings gekoppel is aan die oop posisie, bly hulle oop tot óf die wisselkoerse die S / L of T / P vlak (verwek een van die ooreenstemmende bestellings en kanselleer die ander) of die handelaar hand sluit bereik die posisie. Screenshot 1: Main Trading Venster op Meta Trader 8211 Open EURUSD Posisie Screenshot 2: Order Entry Venster 8211 Kader Stop Loss en Take winsvlakke Scherm 3: Order Entry Venster 8211 Kader S / L en T / P Vlakke 8211 Klik op die Long Blou Button Screenshot 4: MT4 Order Entry venster 8211 Stop Loss en Take winsvlakke Bevestig Screenshot 5: Main platform venster 8211 Resultate SL en TP vlakke op die bestaande posisie Stap 4. uitvoering van OCO (Een kanselleer die Ander) Bestel op MT4. Die kombinasie van die vorige quotStop Lossquot en quotTake Profitquot bestellings op die FX platform staan ​​bekend as 'n OCO orde. OCO staan ​​vir quotOne kanselleer die Other. quot Dit beteken dat wanneer die prys bereik een van die gespesifiseerde vlakke, is die posisie gesluit en is die res van die bestelling gekanselleer. In die voorbeeld hierbo, die prys eintlik gestyg nadat die orde is geopen (sien kiekie 1 hieronder). In werklikheid, die prys van die euro teen die Amerikaanse dollar was reeds by 1,3152 wanneer die eerste kiekie hieronder is geneem, wat 4 pitte bo die Neem Wins vlak. Die tweede kiekie hieronder toon (onder die blad quotAccount Historyquot) dat die lang EURUSD posisie teen 'n prys van 1,3148 is gesluit (sien dat die tweede quotPricequot kolom toon 'n sluitingsprys van 1,3148). Die quotT / Pquot kolom toon ook 'n prys van 1,3148 uitgelig in groen. Dit vind plaas wanneer die posisie by die neem wins vlak gesluit. Wanneer die T / P orde was vol op die MT4 platform, die stelsel outomaties gekanselleer die ander deel van die OCO orde (die quotStop Lossquot by 1,3108). Screenshot 1: Main Trading Venster 8211 EURUSD Chart dui daarop dat quotTake Profitquot (1,3148) is geneem uit die eerste kiekie 2: Rekening Geskiedenis op MT4 8211 Posisie gesluit op quotTake Profitquot van 1,3148 8211 20 pitte hoër as die opening prys belangrik is. Selfs al in die voorbeeld hierbo die Stop Loss en Neem Wins is gekoppel aan die posisie nadat dit oopgemaak om die voorbeeld te vergemaklik om te verstaan, is dit ook moontlik om gelyktydig 'n S / L en T / P toe te voeg tot die posisie wanneer die inskrywing bestelling geplaas dit is, alvorens die posisie is geopen. Ons beveel aan dat kliënte dit te doen (ten minste met die Stop Loss gedeelte van die bevel) om dissipline te bou, terwyl die handel geldeenhede, en om die risiko van vergeet om te plaas of besluit om nie 'n Stop Loss bestelling te plaas na 'n posisie is geopen vermy.

No comments:

Post a Comment