Wednesday 22 November 2017

Forex Fxopen Forum Indië


Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en jy blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAForex forum - maak geld met valuta handel Forex verower: hoë waarskynlikheid Systems en strategieë vir aktiewe handelaars (Wiley Trading) deur John L. Persoon (Hardcover - 30 Maart 2007) As jy plan op suksesvol handel in vandag se buitelandse valuta mark, moet jy vertroud is met die strategieë en stelsels wat kan help om konsekwent wins te vang en risiko doeltreffend te bestuur om te wees. Die 10 Basis van Forex Trading deur Jared Martinez Klits die Odds in Forex Trading: Hoe om te identifiseer en Wins uit High Persentasie Market Patrone deur I. R. ToshchakovFXOpen (FxEgypt) Review Besoek webwerf Scam makelaar, glip 1,7 pitte in dollar / GBP. stop handel by die gebruik van die kantlyn, kom in veranderinge van versprei. FCA bedryf hierdie makelaar met behulp van assosiasie studie hul bahavior. FFXOPE VK / SCAM - USD / GBP versprei - 3 pitte, glip 1,7 pitte. makelaar 'n sero glip verspreiding - 1 pit, makelaar C sero glip 0,8 verspreiding makelaar D Positiv glip 0,20 versprei 0,7. diefstal, bedrog, misleiding advertiseng en nog baie meer. Antwoord deur 20 Julie 2016 ingedien FXO: Liewe Pepe, Soos ons herhaaldelik verduidelik in detail, elke makelaar het sy eie stel LP Só het hulle daarvan verskillende versprei. So, Theres geen nut in vergelyking versprei van makelaars A, B, C, D, ens Ook in tye van belangrike data vrystellings, LP bied verbreed versprei en Theres 'n hoë risiko van 'n glip. Die totaal bedrogspul en my storie is. Na 'n lang werk in EA. Ek sukses te sterk EA wat afhanklik is van hangende bestellings te bou. en ek kies fxopen ECN rekening. op die eerste week Ek sien dat sommige buig bestellings dit verander hul plekke en ons Ek gesluit die EA weer oop in sy regte plek. Ek het gewerk in EA en ek vaste dit as alles gebeur die einde kon nie verander word nie, tensy die EA gestop of toegesluit. maar nou gebeur nuwe scamming. nuwe totaal bestellings oop en ek kon waarneem dat, want as ek een einde met die hand te maak dat geopen deur EA. die EA sluit al bly bestellings en toe ek naby dat verkeerde bestellings die EA didnt sy bevele te sluit. sodat diegene bestellings oop deur makelaar. totdat die groot probleem gebeur en ek verloor die rekening. sy was 'n dag van NZD nuus. Die EA hang 'n einde 160 pitte weg vanaf die oomblik prys verskuif en die makelaar dit gekanselleer en deur hierdie my rekening destroied. Ek kontak met hulle en hulle het gesê as gevolg van glip hulle kon nie oopmaak die orde. Daarna het ek probeer om my gebooie hand te verskans, maar ek verloor die rekening. My rekening. 901923 slaag. IP13Mw4x bediener. ecn. fxopen: 443 Antwoord deur FXO 25 April 2016 ingedien word: Liewe Wefag, is U bestelling outomaties gekanselleer, die rede is 'n beduidende glip, wat die gevolg is van die nuusvrystelling. Die prosedure, bekend as glip beheer kliënt bestellings te beskerm teen die opening van 'n aansienlik erger prys as gespesifiseer. Dit is 'n inherente struktuur van ECN model. Vir meer inligting, besoek: support. fxopen / Knowledge / artikel / View / 230/466 / glip-beheer-gekanselleer-vir-handelaar Vriendelike groete, FXOpen Team Aan: FXopen Bestuurder, Bangkok, Thailand. hoef jy 'n naam. Btw, nie nodig om te wag vir my verklaring, ek het internetbankdienste en het bewys dat dit reeds is afgehandel. Verder het ek het klaar met my bank en bevestig. skroef jou betaling verwerker. Jy steun te stadig op die eskalasie. en bo-op dit. ergste ondersteuning ooit met 'n slegte houding. bekendstelling ondersoek met jou betaling verwerker. lol. meer soos die vashou van my geld sodat ek 'n einde kon slaan en los die handel ehh. snaaks dat jou betaling verwerker hierdie probleem nie op te spoor en selfs as dit so is, sou hulle dit krediet aan my rekening, maar nog nie tot nou toe. en. Ek het nie 'n terugbetaling te ontvang. Laat die publiek die regter. hier is die kiekie van my internetbankdienste. 2015/10/13 1Star FXopen is 'n totale bedrogspul, wanneer ure voortdurend in wins en hulle sal jou in hulle radar lys wanneer jy het 'n slegte posisie handel en naby marge oproep. Hulle sal verseker dat jou top up is in hangende status wanneer die transaksie suksesvol gedoen. Wanneer word aangestuur na hul ondersteuning, het hulle gepraat oor die transaksie misluk weens onvoldoende fondse. wtf. Ek bevestig met my bank dit reeds deur gegaan. na 10u van wag, my marge getref 50 StopOut en verloor daardie bedryf. My verbintenis, bly weg van FXopen ten alle koste. Julle is gewaarsku. Ek gaan 'n terugvordering in te dien vir die feit dat onetiese. Dankie vir jou kommentaar. Ons het die kwessie ondersoek en soos ons voorheen in ons e-pos kommunikasie het gesê, het FXOpen nie jou geld ontvang, dus, was hulle nog nooit op jou rekening. Neem asseblief kennis dat ons krediet kliënt eWallet rekeninge eers na ons eintlik die fondse ontvang het. Die redes vir die verwerp transaksie was onvoldoende fondse op jou kaart dit is die kommentaar wat ons ontvang het van die betaling verwerker. Ten einde vir ons om verder hierdie kwessie te ondersoek vriendelik vra ons u om ons jou krediet / debietkaart verklaring stuur vir Oktober 2015, waar dit sigbaar dat die fondse waar gedebiteer uit jou kaart. Daarna sal ons die ondersoek met ons betaling verwerker van stapel te stuur. Vriendelike groete, FXOpen modereringspan Nota: Klik Is dit jou webwerf op hierdie bladsy. Dit sal jou toelaat om aan te meld as 'n resensies verteenwoordiger. Jy sal dan in staat wees om kommentaar wat direk koppel aan individuele resensies voorlê. Ek sou nie vertrou fxopen. co. uk. gevra 1 eenvoudige vraag en het hulle nie beantwoord vir 15 minute Jy is nou gesels met Gary Thomson (FXOpen Britse Support) - Support Desk (FXOpen UK) 13: 13steve: hi 13: 13Gary Thomson: Hi hoe kan ek help 13: 13steve: Ek is van plan om 13 te deponeer: 14steve: maar nou lees ek iets wat ek nie soos 13: 14steve: Ons kan kliënt geld by 'n bank of 'n derde party buite die Europese Economische Ruimte (EER) in besit namens jou in 'n rekening. Hierdie rekening word geskei van ons geld of bates wat gehou kan word met die bank of 'n derde party. Die wetlike en regulatoriese regime van toepassing op enige sodanige bank of 'n derde party kan anders wees as dié van die Verenigde Koninkryk en in die geval van die insolvensie of enige ander soortgelyke mislukking van daardie bank of 'n derde party, jou geld kan nie so effektief beskerm asof jou geld gehou word met 'n ekwivalente bank of 'n derde party in die Verenigde Koninkryk. 29.1.5 Ons sal nie aanspreeklik wees vir die mislukking of insolvensie van 'n bank of partytjie hou geld derde Maar as jou geld gehou word in 'n EER land, 'n deel van jou kontant balans kan kwalifiseer vir vergoeding reëlings in daardie jurisdiksie wees. 13: 14steve: Ek het geen beheer hoegenaamd waar u plaas my geld, en u stel u is nie betroubaar vir die mislukking van banke buite die EER 13: 21steve: daar 13: 28steve: ok 13: 28steve: lyk soos ek dit sit op forums vir mense 13 waarsku: 28steve: thank you vir jou met samewerking Kry widget kode Forex resensie Forex prestasietoetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale law. Forex Forum Hi almal, ek is DWEB en oorspronklik hier begin, quotQuantum Super Channelquot. Dit is my tweede draad. Handel Wanneer Triangle (TWT sa), nou gepas genaamd dwebTWT, gestig. Geagte vryheid soekers Finansiële soveel ek betree die forex mark met die hoop, gou ek kan finansieel vry met min effort. but wees met in 'n paar maande die verheerlikte. Hallo, Ek is op die handel olie uit baie jare met AVA. In Koeweit daar 'n makelaar met naam Swissfs en hulle aanbied ru-olie lokomark op MT4 met geen. Disclaimer: Let asseblief daarop dat hierdie draad het niks te doen met 'n bepaalde EA of dit sal 'n waardevolle handel kennis te voorsien. Ek kon geen draad vind nie. Hallo Daar, as gevolg van openning van hierdie draad - Vir intekenaars (Miskien het hulle oop posisie met my) - vir my. - Vir jou. My Trading Style - My handel styles. Thread: Forex Trading, Seine, Bestuur rekeninge, www. jdnetprofits. webs, Indië Piplet Join Date Oktober 2009 Posts 2 FXO Aandele 0 FXO Bonus 0.100 Dankie 0 Bedank 0 Times in 0 Posts Forex Trading, Seine , Bestuur rekeninge, www. jdnetprofits. webs, Indië verliese in DEEL MARKETquot WELKOM in die mark van FOREXquot waar jy kan MAAK 300 in net 10 MINUTESquot Na 2 jaar Duisende Besteding van ons eie Dollars, spandeer Dag en nagte saam met 7 MT4 Platforms 6 wêreldwyd Handelaars-Tog harde werk vir jou mense net om jou die beste winste te voorsien sodat ons ons kliënte databasis van jou kan verhoog onlyBecause ons glo nie in die advertensies meer as ons kliënte ons kliënte kan gee ons het uiteindelik nou om jou te voorsien real-time Forex seine soos wanneer om te koop en te verkoop geldeenheid pare Plus om jou kapitaal te verdubbel in net 1 maand forex mark. quotquotquotJust Open 'n rekening met FXOPEN en gee ons jou rekening te Daily Strategieë amp Intraday Seine geskep deur 'n span van 6 toonaangewende tradersRELY op Amerikaanse managequotquotquotquot: Ons vertrou op die ervaring jdnetprofits. webs As jy 'n FX Guru as jy daarop aanspraak maak dat, waarom dan nie begin met die plaas GRATIS daaglikse seine en het ons hulle toets vir ten minste 3 maande jy moet 'n manier om te bewys dat jy eg jy weet in my opinie soms sein dit is nie 'n lewensvatbare manier is nie. eenvoudige die handel styl kan nie so ondersteun. byvoorbeeld: sê ek is op soek na ambagte te neem op 'n sekere stel op 1H en 4H grafiek (die 2 gekombineer vir toelating), maar in die tussentyd ek is besig met 'n scalping die timequot quotpass, as die hoof opstel maar oor die algemeen baie winsgewende wanneer plaasvind nie, kom net om oor 2-6 keer in 'n maand miskien, selde meer dikwels. So, wat om te doen en wag vir hoof ambagte, sou 'n mens verveeld nagaan vir nuwe seine, kan nie ppl net sit op hul hande (Ek kan nie, lol). maar plaas VERFRAAIINGSPLAN inskrywings geen manier, terwyl jy scalping en agtertoe, dit is nie die dieselfde. al belegger PW gedeel kan word, ek sien selde rekening statistieke kom uit werklike geld rekeninge wanneer quotgurusquot die bevordering van hul Super terugkeer EAS, of seine. Nie baie gratis seine kom ook met live statistieke. Ek hou van PAMMs. Geen sywaarts, maar resultate van die bestuurder. (En ek perfer om te kyk op daardie rekening waar bestuurders kapitaal is 5000 of meer, so het hulle 'n groot eie risiko te). Alhoewel daar 'n paar snaakse mense, soos deposito fooi 10, maar wat ook al. Alles in ag genome, die onderwerp nog geen krediet, nie die minste hindernis om die openingswedstryd, net my opinie. Piplet Aansluit Datum Oktober 2009 Posts 11 FXO Aandele 0 FXO Bonus 0.000 Dankie 0 Bedank 0 Times in 0 Posts Wel, ek dink jy het 'n punt lizersoltan, maar in werklikheid het ek regtig nie dink die bestuurders kapitaal regtig saak met pamm, het ek gesien bestuurders 5000 dollar rekening met 50 drawdown, ek dink wat belangrik is, is die bestuurders handel metode en styl, die geld bestuur tecknique wat gebruik word deur die bestuurder, die maksimum drawdown van die bestuurders rekening en die algehele gelykheid wins van die bestuurders portefeulje. En met fxopen posisie stelsel, sien ons nou die gemiddelde daaglikse toename van 'n bestuurder, sy maksimum drawdown en sy algehele gelykheid wins na my mening dit is wat regtig matters. A bestuurder 'n 1000 dollar rekening, maar met vaste en tyd getoets strategie kan hê, hy aansienlike wins oor 'n lang tydperk van die tyd kan maak. Ouderling Analyst Aansluit Datum Maart 2009 Posts 640 FXO Aandele 0 FXO Bonus 0.000 Dankie 0 Bedank 1 Tyd in 1 Post deel waar is, deel my verskillende denke sit dit so: selfs as 'n bestuurder begin kleiner, sou ek graag wou sien dat hy dra by tot sy fondse sommige wanneer sy winste begin om in te vloei. hoekom bestuurders kapitaal is 'n belangrike punt vir my Ek glo ek kan blaas 'n 1000 van my eie geld, wat gewoond my gelukkig maak, maar wat ook nie vir my gesê dat ernstig beseer. (Dit isnt om te spog, 'n voorbeeld, en tans FX isnt my lewe inkomste). nou, dink jy ek sou voel dieselfde blaas my 10k rekening sowel, of Moreno, ek wouldnt. met 10k van my eie geld in lyn, wat sou wees oor 12 maande spaar op te blaas, en nee, dit sou werklik sleg voel, so ek sal op sy beurt te wees baie meer versigtig wat en wanneer om dit te doen, en nog baie vinniger te neem 'n verlies. En ek is seker baie bestuurder sou net dieselfde te doen. Sedert ek die hand handel, Ek nie soos 'n EA, my emosies Arent altyd 100 beheer, en dit is onmoontlik om so te wees sou wees. jy dalk altyd 'n goeie dag of sleg, is hartseer, ontsteld, of gelukkig, en dit selfs miskien sonder om te weet dit bewerkstellig jou besluite. In elk geval, seker ek sien bestuurder daar op die lys met meer fonds en 'n groot DD aan die begin. En ja, dit is 'n rooi vlag vir my. of dalk 'n slegte begin. wat ek wonder hoofsaaklik dat portefeuljes lyk soms spring 10-20 in so min tyd, en ek sou dink hulle behoort nie as bestuurde fondse, ek wil graag baie gladder seile sien, soos ek glo 'n goeie ROI hoef nie te wees 200 per maand nie te waag 50 DD op 'n dag, maar PAMMs nuut, so, ek sal wag en sien hoe bestuurders voer vir 'n rukkie. kan aansluit daar by jou 'n paar kompetisie gee, maar nie net nog nie. Piplet Aansluit Datum Oktober 2009 Posts 11 FXO Aandele 0 FXO Bonus 0.000 Dankie 0 Bedank 0 Times in 0 Posts goed Ek hou van jou konsep, maar ek wil ook dat julle moet weet dat portefeulje kan 10-20 persent per dag spring, is dit nog steeds hang alles af op die bestuurders handel mothodology, styl, ondervinding, handel strategie en geldbestuur tegniek. dink met 'n 1000 dollar rekening en neem 'n posisie met 10 Max van die rekening gelykheid, met behoorlike plasing van tot stilstand kom en takeprofit met 'n goeie risiko vir verhouding beloon, 100 pitte wins gee 10 gewin en dit is baie bereikbaar op grond van my experience. I dink ons moet almal hou duim vas en bly kyk baie nou die prestasie van die lys rekening op die pamm bladsy. Piplet Aansluit Datum Oktober 2009 Posts 2 FXO Aandele 0 FXO Bonus 0.100 Dankie 0 Bedank 0 Times in 0 Posts Julle almal is welkom om 'n blik op ons webwerwe bladsy handel verslae, waarin ons u wys hoe ons in afgelope paar gedoen het dae. as daardie rekening is verdubbel van die aandele van 25k sy nou bereik 54k. Die rekening is begin op 22 Oktober 2009. U kan ons pos as jy uitsien na die ander rekeningstate ook sien. email160protected jdnetprofits. webs Vir UZO10. Ons is nie geïnteresseerd in ons handel seine of strategie aan enige persoon vir 3 maande. kan ons dit wys om jou maksimum vir 3-4 dae. Omdat nadat seine mense is nog steeds met behulp van hul metodes soos ons nie weet wat stoplosses wat hulle gebruik. Wat is hul baie grootte. Onthou baie mense word daagliks met 1000 en terug by die huis met 0.000,00 Dollars. Net Bcoz hulle wil hul kapitaal te verdubbel in net 1 dag. Maar ons beste voorstel. aan almal. Dit begin werk met kapitaal. sodat daar minder risiko en dis sal wees heeltemal afhangende van jou persoon / maatskappy wat die bestuur van jou rekening. Dankie Disclaimer 2005-2016 kopie FXOpen Alle regte voorbehou. Verskeie handelsmerke gehou deur hulle onderskeie eienaars besit. Risiko Waarskuwing:. Handel oor die Forex mark behels aansienlike risiko's, insluitende volledige moontlike verlies van fondse en ander verliese en is nie geskik vir alle lede. Kliënte moet 'n onafhanklike oordeel te maak oor of handel is geskik vir hulle in die lig van hul finansiële toestand, belegging ervaring, risikotoleransie en ander faktore. FXOpen Markte Beperk. 'n maatskappy in Nevis behoorlik geregistreer kragtens die maatskappy No. C 42235. FXOpen is 'n lid van die Finansiële Kommissie. FXOpen AU Pty Ltd .. 'n maatskappy gemagtig is en gereguleer word deur die Australiese Securities amp Investments Kommissie (ASIC). Europe 412871 uitvoering maak ABN 61 143 678 719. FXOpen Ltd 'n maatskappy geregistreer in Engeland en Wallis onder maatskappy aantal 07273392 en gemagtig is en gereguleer word deur die afneem Owerheid Finansiële (voorheen, die Financial Services Authority) onder FCA firma verwysingsnommer 579202. FXOpen nie dienste vir inwoners Verenigde State van Amerika. Links Sluit by ons aan Alle tye is GMT. Die tyd is nou 23:22.

No comments:

Post a Comment